Fredagsmyyys

Det har vi verkligen haft :) Bella blev jätteglad för nallen (ankan) och muggen med sugröret ;P Sen satte vi igång med att göra tacos och lekte emellanåt. När pappa kom tillbaka från vollybollen blev det tacos och massa tjöt :) 20.30 bänka vi oss framför tvn och kollade på Let´s Dance. Gosade hela kvällen med godis och skratt! Nu har hon krypit ner under täcket och sussar så sött :) Jag har precis duschat och ska också gå och lägga mig nu. Är trött som bara den och klockan ringer antagligen 07.00 imorrnbitti eftersom vi ska åka kl 09.00 mot Karlstad :)









Finns det nått sötare? :D

Nu ska jag borsta tänderna och knalla upp på vinden till mitt gamla rum. Älskar det rummet! Målade om det till svart/vitt precis innan jag och Henrik flyttade ihop. Sen ville ja inte flytta hem när jag skaffade eget så det har liksom bara stått där uppe helt orört. Men bra att det är fint när jag kommer och hälsar på :D Här känner jag mig verkligen som hemma!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Då får du rulla ihop och äta då, hahaha. Dan är rolig han. Och Bella är sjukt söt asså!! Verkar som ni hade en riktigt mysig fredag..=). Puss

2010-02-06 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0