Glamourama

Denna kvällen har jag spenderat i köket med disken, i duschen och i soffan :) Pratats mycket om den nya TV-serien Glamourama så jag klickade mig in på tv3 play för att kolla vad detta omtalade program var för något. Och det är helt enkelt tre stockholmstjejer som bloggar och är antingen chefsrekatörer på nån modetidning eller chef för en krog osv. Och självklart fastnade jag för detta så jag kollade på hela 6 avsnitt :P Undra när nästa avsnitt kommer? Får jag ju bara inte missa! Haha ;P Nejrå, så jävla bra var det inte men det är sånt program man inte kan slita sig från och nyfiken på vad flickorna hittar på nästa gång!

Nu ska jag kolla busstider inför trippen till Säffle imorgon. Ska ju dit på info om en handelskurs och det är fortfarande lite oklart om skjuts osv så jag får kolla upp det innan dett är dags att sova. Annars vet ni en som kommer ha lite smått panik när hon vaknar imorgon. Yes - me! Men så fort jag har fått det fixat så ska jag sova. Känner att en ordentlig förkyldning är på ingång! Tjock i halsen och tät i näsan. Så sömn är förhoppningsvis den bästa medicinen just nu :)


Petra, Michaela, Anna

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0