God morgon!

Jaa, idag är det faktiskt en god morgon trotts det hemska vädret. Jag vaknade upp och var slemmig och tjock i halsen + noll kontroll på rösten :P Men med lite prat med Skrållan och frukost så känner jag mig tipptopp igen. Fortfarande ont i halsen men är ändå på bra humör :) Och eftersom jag går på nästan allt som sägs på reklamer så har jag köpt Actimel - stärker kroppens försvar! Är inne på tredje dagen med det till frukost och jag ska nog fortsätta för att se om det faktiskt hjälper :P Är bara två klunkar drickyoghurt så det ska inte vara så svårt att fortsätta med ;P


Morotsbröd, kalkon, tomat, brämhults apelsinjuice och en Actimel shot ;P

Ska bort till mamma nu strax och skriva ut mitt CV :) Tjugo i elva kommer Johanna och hennes pappa och hämtar mig vid bibblan och vi drar till Säffle :)

WISH ME LUCK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0