Good morning sunshine

Igår åkte jag hem till Åmål kl 20.00 och när jag var framme gick jag av vid mamma och pappa! Åt kvällsmat och kollade på film :) Men mamma skjutsade hem mig efter en timme för jag var så fruktansvärt trött och hängig. Är fortfarande inte jättekry men jag ska kämpa på idag ändå :) Allt går om man vill!

Igår när jag hade släckt och krypit ner för att sova så välte Skrållan ner ett halvlivers stort glas över mig och sängen. ÅÅÅHH! skrek ja i telefon till Henrik :P Var kanske dumt av mig att ställa glaset på fönsterbrädan precis brevid sängen men. Nåja, jag fick göra det bästa av situationen :P


Vatten överallt


Snabb lösning med handdukar! Sov gott ;)

Nu blir det alltså jobb på Stilmagazinet :) Ha en bra dag!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0