Hej hopp!

Idag slutade jag kl 16.00! För nu ska jag ägna min eftermiddag åt att få ihop ett bra CV tills imorgon då jag ska till Säffle och söka jobb på Netto :) Är hemma hos mamma och pappa nu för det känns som jag får mer gjort här än hemma. Där skulle jag säkert kolla på tv samtidigt, ha Skrållan ivägen, få för mig att storstäda osv osv. Utan här har jag ett rum, en dator, helt ostörd :) Skönt!

Innan jag gick hit så gick jag in till bageriet och köpte semlor :) Vi åt aldrig det går på semledagen. Så jag tänkte vara lite onyttig idag och synda nu när magen är bättre :) Som tur är bilr det Friskis&Svettis ikväll ;P Då tränar jag bort den semlan förhoppningsvis ;P hihi..

Pappa fyllde även år i fredags! Och eftersom jag var sjuk då så blev det aldrig att jag åkte hit och hälsade på. Så idag är det jag som bjuder på semlor och pappa får två trisslotter av mig :) Dålig fantasi men förbannat bra present om han blir miljonär ;)

Ne, nu måste jag sätta igång med CV:t.. Wish me luck!



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0