Inge bättre...

Mår inge bättre idag. Spydde i natt med och hade väldigt svårt att sova :/ Har fortfarande väldigt ont i magen, bara krampar och värker! Uschamejjen.. Jag har inte vågat testa att äta nånting än mer än lite blåbärssoppa. Men vågar inte äta mat man måste tugga för då kommer det väl bara upp.. Ska testa med lite soppa senare under dagen också. Vore gott med varm mat :P

Magen är helt platt och insjunken typ. Den är väl alldeles för tom antar jag! Magsjuka kanske är den ultimata dieten? ^^ Ne fyy, detta är vidrigt. Då ligger jag hellre i 40 graders feber och yrar omkring än att ha magsjuka. Värsta jag vet verkligen!



HA EN BRA DAG ♥


Kommentarer
Postat av: sofie

Ja, det längtar vi tills! :D Du får krya på dig igen! Puss <3

2010-02-09 @ 22:35:27
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0