Lööördag

Underbara morgon :) Hade hoppats på en lång och skön sovmorgon till si så där tolv eller nått men det blev inget med det. Istället vaknade jag pigg som en mört klockan nio :P Bara att gå upp det :) Men jag tycker om att gå upp tidigt på helgen och veta att man inte har några måsten :) Verkligen ta vara på den lediga tiden :) Trodde bara att ja skulle sova längre eftersom jag gick och la mig ungefär 02.30 i natt. Fastnade framför konståkningen som gick :) Älskar att kolla på det!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och kollar på L.A Inc :) Mamma håller på med frukosten och det ska bli himla gott, kurrar lite i magen! Äggmacka nästa ;)



Min söta mamma hade bytt i sängen och lagt till ett extra täcke om jag skulle frysa :) ♥


Råkade bli för mkt mjölk i :(

NU BLIR DET FRUKOST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0