Lördagsmorgon

Igår tog jag bussen till Bengtsfors och gick upp till Henrik och Robin och vi gjorde inget speciellt alls.. Kikade på tv och kom i säng ganska tidigt :) Klockan nio knalla Robin iväg för att jobba lite och jag och Henrik låg kvar och snosade en stund till.. Just nu sitter Henrik vid datorn och jag ligger fortfarande kvar i sängen med datorn på magen :) Precis kollat på Glamourama och nu ska jag pallra mig upp och ta en snabbdusch. Sen fixa iordning mig lite och ta en tur här i byn :D Tänkte kika in i deras klädaffärer och se om jag hittar något roligt att ha på mig ikväll ;P För ikväll händer det grejer... OH YES!


Henrik, jag & Robin på nyår :)

 

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0