Lyckad kväll

Igår kom Johanna, Lina, Sofia och Helen hem till Manuela :) Vi drack kanongod bål (fixad av mig;), kollade på studentfilmer, snackade skit, drack lite till och hade det jättetrevligt :D Vid halv tolv ungefär, om ja inte minns fel, så fick vi skjuts till Hc.. Vi dansade hela kvällen hade skitkul :D Verkligen en lyckad kväll! Måste vi göra om inom kort!

Henrik kom också till Hc och vi gick hem lite innan det stängde. Köpte oss en kebabrulle och delade på men som jag inte kunde äta av pga mina blåsor på tungan. Så jag fick så snällt nöja mig med fil när vi kom hem :P Somnade ganska så direkt och vaknade vid tio ungefär. Henrik tog bussen hem halv elva och jag sov kvar. Orkade helt enkelt inte stiga upp kände jag, så jag tar bussen nu kl 16.00 istället :) Är hemma hos mamma och pappa just nu och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag ta en väldigt lång och varm dusch och knapra några alvedon. Huvudvärken vill mig illa idag! Men men, det är det värt när kvällen igår var så rolig :D

Tog tyvärr inte många kort så jag får lägga ut när resten av tjejerna gjort det istället :)




PUSS PÅ MINA TJEJER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0