REA - fynd

Har varit en väldigt bra dag :) På lunchen gick jag och Manuela till systemet för att handla inför helgens bravader ;) Idag hittade jag även en oversize kavaj på rean som jag inte kunde låta bli :) Så nu är den hemma i min garderob ;) Bra kap där Emilia!



Har pratat lite med Henrik och han är påväg till Åmål och hem till mig just nu :D Än så länge har det inte varit några problem eftersom han åkt buss till Trollhättan. Nu är det väntan där en liten stund och sen tåg vidare till Åmål. Bara att hoppas att allt går som det ska :) Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och hälsa på lite och sen bara massa, massa mys hela kvällen :)

ÄNTLIGEN TORSDAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0