Slask och blött

Precis kommit ín igen efter att ha trampat runt i slasket. Blev blöt om fötterna direkt eftersom mina vinterskor har gett upp. Så jag gick in i Bengtsfors enda skoaffär och provade nog varenda sko dom hade. Till slut fick det bli dom jag provade först. Ett par skinnstövlar på rean. Det var ett panikköp eftersom det inte funkar att gå i mina gamla, så nu behöver jag inte oroa mig för det :) hittade dock självklart inget roligt att ha på mig. Det enda som fanns var två dambutiker med stl 40 som minst typ. Värdelöst!

Fick även in en sväng på Apoteket. Jag har fått hemska blåsor på tungan så jag kan knappt äta eller prata normalt. Hade så för ungefär 3 år sen och då fick jag skölja munnen med något vidrigt för att det skulle försvinna. Denna gången köpte jag något medel man har på på blåsorna så lägger det sig som en genomskilning hinna för att lindra lite. Man kan få sånna blåsor när man har dåligt immunförsvar och varit sjuk mycket, och det är ju precis vad jag varit :P Bara hoppas att dom försvinner så det inte blir värre. Vill ju inte att hela käften ska svullna upp!




Om en timme tar jag bussen till Åmål, hem och fixa iordning mig och sedan åka till Manuela för födelsedag/inflyttningsfest :D Träffa tjejkompisar man inte sett på väldigt länge! Ska bli rikgit kul att träffas igen och prata om allt :D Finns det något bättre än tjejer och skitsnack? :D

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0