Sprätt i benen

Efter jobbet blev det promenad hem till mamma och pappa. Hälsade på en sväng och sen mötte jag upp Manuela och vi gick ner till danslokalen vid 20.00! Dags för MTV/Street.. Men jag kollade bara på för nu vill jag veta att jag är helt frisk innan jag sätter igång med träningen. Och nu känner jag mig faktiskt väldigt frisk och det är underbart :D Är som en ny människa! Friskis imorgon? Är så träningssugen nu !! Sprätte i benen när jag satt och kollade på förut :P


Lina, Manuela & Emelie kämpade på ;P

Har prects kollat klart på American Idol och nu ska jag borsta tänderna och sen sussa :) Imorgon blir det jobb och sen måste jag samla energi för att skriva ett bra Cv.. Ska till Säffle och söka jobb på Netto på torsdag :D Ett bra Cv och en bra och glad personlighet sökte dom. Ska visa min bästa sida tänkte ja ;D hihi..

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0