Sunny sunday

Igår vid halv sju ungefär gick jag hem till Emelie i snöyran. Skönt att komma in i värmen och krypa ner i soffan :) Lina och Anna var också där och vi kollade på Melodifestivalen, dippade grönsaker och drack vin :) Eller iallafall jag och Lina :P Mycket trevlig och mysig kväll! Jag knallade hemåt efter tolv ungefär :) Gick upp och la mig och somnade nästan direkt, gött!




Idag vaknade jag efter 10.00. Har precis ätit jättegod frukost och nu sitter jag nerbäddad i soffan framför tvn :) Kollar på reprisen från igår när Markus Hellner och Johan Olsson tog medalj på OS :D Missade det igår och det ska tydligen vara väldigt kul att se så jag måste ju bara kolla :D

Nu är det ju sjukt va mycket snö det har kommit !! Väldigt fin dag förövrigt med sol och blå himmel :) Blåser svinkallt bara! Får se vad jag ska hitta på idag. Ska höra med mamma och pappa om dom vill hälsa på min broder Jimmie :) Så jag kan leka md busungarna Bella och Joline lite :) Får se senare med  andra ord!


Pappa syns knappt ;P Och okej då, jag skottade inget!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Charmiga kort Emilia... Puss

2010-02-21 @ 15:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0