Tisdag

Idag vaknade jag upp och kände mig pigg och fräsh för en gångs skull. Längesen jag kände mig frisk :) Så idag är det en bra dag! Fast helgen var fruktansvärd..

Det började i fredagskväll vid 20.00 ungefär. Hade precis börjat kolla på Let´s Dance och kände hur illamående jag blev och fick rusa till toaletten. Spyr som en gris och så fortsätter det 16 gånger till fram till 01.00 ungefär när jag somnade. Fyfan, värsta jag varit med med.. Lördag och söndag låg jag däckad i sängen med skyhög feber och ont i varende led i min kropp. Fick inte i mig riktig mat på hela helgen utan lite rostat bröd emellanåt. Och detta har resulterat att jag gick ner 4kg mellan fredag-söndag.. 4kg på 2 dagar! Jag måste ha spytt upp hela magen. Och magsäcken har krympt som bara den. Det är inte mycket mat jag behöver innan jag är mätt och full. Känns skumt, att det kan gå så fort!

Men men, jag mår som sagt bättre idag och det är skönt :) Igår jobbade jag fram till lunch och sen fick jag stanna hemma för jag hade fortfarande feber. Så igår sov jag bort hela eftermiddan och sen jobbade 20.00-21.30. Det gick bra :)

Hade tur att jag hade Henrik med mig hela helgen iallafall, han var snäll och go emot mig :) I söndags på Alla hjärtans dag gjorde vi inget speciellt alls. Köpte en rosa prinsesstårta och myste lite :) Tråkigt nog smakade det inte bra :P



Och idag är det semledagen :) Jessicas man kom in till jobbet med en till mig förut, jättegulligt :) Jag har inte vågat mig på den än. Får se hur jag gör senare :P Känns inte som det är så bra att käka massa grädde och sånt nu när magen inte är helt återställd än!

Nu har jag iallafall lunch och börjar kl 14.00 igen :) Jag la undan en skitsnygg kort jeansjacka förut som jag ska köpa. Måste komma ihåg och hämta ut pengar innan jag börjar igen bara :) Velat ha en jeansjacka länge nu och det kommer bli kanon till våren :) Och eftersom det är en kortare modell så funkar det bra att ha den inomhus nu också när det fortfarande är vinter!

Håhå jaja, nu har jag skrivit av mig känner jag. Längesen jag uppdaterade men nu vet ni hur helgen varit och så ;P

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0