Tisdag

Hej och hå, dåligt med uppdatering! Jobbade igår till 18.00 och sen gick jag hem och la mig och sov till halv åtta ungefär.. Trött och förkyld som bara den knalla jag bort till danslokalen och hade en ganska ostabil danslektion med Studencompaniet :P Men jag berättade att jag egentligen borde ha legat hemma under täcket + att jag hade tatuerat mig i lördags så jag inte var direkt rörlig :P Svårt att böja mig neroch sträcka på mig så jaa, det var lite svårt att undervisa igår alltså. Men jag gjorde det bästa av situationen och ja hoppas att dom tyckte det var givande trots att jag inte var med lika mycket själv :) Dom är så underbara!

Gårdagen:



När jag slutade halv tio gick jag till ICA och handlade lite och när jag kom hem var Henrik hemma hos mig :) Vi käkade pommes och kollade på tv. Somnade vid 01.00 nån gång och halv 9 ringde klockan imorse.. Var bara att gå upp för min del det :) Jobb på Stilmagazinet idag igen fast idag fick jag sluta en timme tidigare. Gick hem och sov och vaknade typ alldeles nyss. Är MTV/Street om en timme. Men jag skka tyvärr bara kolla på :( Är ju fortfarande halvsjuk och svårt att röra mig ^^

Idag:


Nu ska jag städa lite.. Har inget att städa direkt men! Lite disk bara och mattan har lite katthår på sig :P Även nyren tvätt som ska vikas och in i garberoben/lådorna! Så jag har lite att pyssla med innan jag ska till danslokalen och kika :)

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: charlin

jag gör dej sällskap på läktarn sen! hihi

2010-02-02 @ 19:28:28
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0