Torsdag

Igår fick jag sluta strax efter fyra :) Jag tog bussen till Bengtsfors tjugo över fem och gick upp till Kim där han, älsklingen, Robin och Mattias var :) Kollade på en dokumentär om Mc´Donalds (som fick mig illamående), kollade So you think you can dance och sen blev det natti natti :) Satte på en film men både jag och Mattias somnade ganska snabbt så Henrik stängde av och då var klockan redan 02.00. Släckte och somnade så gott på madrassen på golvet så :D klockan 06.15 imorse tog jag bussen tillbaka till Åmål och gick och la mig och sov i två timmar innan det var dags att göra sig iordning för dagen. Sen så blev det jobb och nu har jag lunch till två :) Jobb till 18.00 och sen så kommer kanske Henrik till mig ikväll :)

När jag kom hem imorse så undrade jag vad Skrållan hade hittat på när hon var ensam hemma? Det var skor utspridda i hela lägenheten! Förstår inte hur hon orkar dra med sig dom, haha.. Speciellt en vintersko upp i sängen? En dold kamera vore kul att ha för att se hur fasen hon bär sig åt :P

Bildbevis:




Nu ska jag gå till Ica och köpa 1kg morötter innan jag börjar igen :) Bra att knapra på när jag är sugen på något ;)

HA EN FORTSATT BRA DAG ♥


Kommentarer
Postat av: Manne

Hahah det tyckte jag va kul.

2010-02-04 @ 15:12:43
Postat av: Sis

Hahahaha jag tror jag dör! Fasen va go hon är! Mohaha! Klockrent att du tog kort på det oxå! Hon måste verkligen ha slitit! Haha va rolig då =)) Puss ses på lördag!

2010-02-04 @ 17:11:08
Postat av: Emilia

Hahah jaa, jag förstår inte hur hon orkar med sina små käkar :P vinterskon låg allt i sängen igen nu när jag kom hem vid 18.00! Herregud :D

2010-02-04 @ 18:40:26
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0