Trötter, butter och prosit

Jopp, tre små dvärgar är jag idag känner jag! Vart trött hela dagen, är allmänt sur och snorar. Men men, alla dagar kan inte vara tipptopp. Drog lite på munnen när solen sken iallafall :) Dagen har varit bra ändå men jag skippade soltiden kl 18.00! Kom på att jag faktiskt tatuerade mig för lite drygt 3 veckor sen och att det inte är så bra att sola då. Och för det andra orkade jag helt enkelt inte gå till badhuset idag så en promenad hem till mamma och pappa lockade mer :) Så nu är jag här och ska snart skriva till Manuela att jag är på G att gå ner till stan. Hem till mig för att byta om och ladda inför MTV/street kl 20.00 :) När jag kommer hem ikväll kommer jag antagligen somna innan jag hunnit upp för trapphuset.. Nåja, ska bli kul att träna trots allt :)

Tänkte även passa på och göra lite reklam för Stilmagazinet ;P Nämligen så att vi har jeansrensning nu och man kan fynda genom att hitta ett par schyssta jeans från 200:- och uppåt. Värt att komma och kika iallafall för det tar nog slut fort :)



Skriver senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0