White wine?

Kollar på So you think you can dance och njuter av alla underbara dansare :) Pratat med Emelie och jag kanske ska hem till henne ikväll och kolla på Melodifestivalen trots snöovädret. Får se om jag orkar mig pallra ut idag :) Vore mysigt :) ska även till mormor i eftermiddag och hälsa på så det blir ut i yran ändå ^^ Ingen idé att ta bilen heller så det får bli promenad :) Tänkte egentligen gå ner till stan idag och bjuda söta Maria och Adrijana på Stilmagazinet på mina goda muffiins. Men det är ju faktiskt inte ut och gå väder egentligen så jag stannar kvar här inne ett tag :) Vore ju skönt om det lugnade ner sig lite tills ikväll iallafall..

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0