Äntligen

Nu är änteRligen vårens danstermin igång sprakad :) Och svettigt blev det, som jag skrev innan jag gick. Iallafall för mig, jag gav mig fan inte ^^ Kändes bra att få dansa och träna igen! Helt plötsligt tändes en liten lampa över mitt huvud. PLING: Motivationen är tillbaka !! Känns så otroligt bra :)

   
PLING !!

Sen så har jag och Henrik pratat en del om vad som kommer hända till sommaren när han är klar med lumpen. Och det är bara en massa positiva saker och jag känner mig lyckligast i världen just nu ♥ Det han sa och skrev till mig kommer jag leva länge på :) Älskar dig så gosis!

Nu ska jag ta en snabbdusch (nej, ja har inte gjort det än) och sen sova :) Ska bli rikgit skönt! Imorgon blir det ännu en rolig dag :D

PUSS & GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0