Årets första semla

I lördags när jag och Adrijana jobbade så tänkte hon ju köpa semlor till oss men eftersom dom var slut så fick det bli annan fika ;P Så när jag hade strosat runt på stan i kylan en stund förut och gick förbi bageriet så blev jag helt plötsligt jättesugen! Så jag skrapade fram 22:- som fanns i min plånbok och köpte mig årets första semla ;) Så just nu kollar jag på Halv åtta hos mig och smaskar på min semla :) men jag är inte så jätteförtjust i för mycket grädde så jag är redan mätt och äcklad när mer än hälften är kvar. Så jag avslutar nog denna goda stund och tar mig en apelsin senare istället ;P



Och Emelie, om du ser detta, så har jag inga pengar på mobilen. Därför jag inte kunde svara på sms:et förut om jag ville hänga med på friskis&svettis :) Men hoppas du kom iväg ändå utan mig ;P

Var ju meningen att jag och Lina skulle träffa Tony och plåta lite idag, men när jag kom hem från mamma och pappa provade ja febern och det visade sig att jag hade nästan 38. Så jag tog lite tabletter och kilade iväg på mötet. Men när jag kom hem och även vilade en stund så var jag inte bättre! Så vi får ta det en annan gång, hade en bra idé där som skulle kunna funka jättebra på bild :) Väldigt nyfiken på korten jag tog sist också (längesen nu).. Inte sett dom ännu så jag får nog ringa Tony och komma in och kolla :)


När jag tog kort sist

Det som står på schemat ikväll är tv,tv och tv! När detta prgrammet är slut så är det, Familjen annourlunda och sen Spårlöst! Så jag har att göra fram till 22.00 ;) Då får det bli en varm och skön kvällsdusch och min apelsin :) Imorron ska jag äntligen jobba igen så jag får komma i säng i skaplig tid :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha okej, då vet jag. En annan gång kanske..=). Hoppas du mår bättre!! Kramar

2010-01-12 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0