Bahh, f*ck it

Jag har feber... Mm, så är det :( Har som sagt inte kännt mig alls pigg idag. Bara gått och släpat fötterna efter mig och jag somnade t.om på lunchen tidigare idag! Som tur var fick jag sms av Henrik så jag vaknade till endast några minuter innan jag skulle vara tillbaka. Annars hade jag säkert sovit bort hela dagen! Men jag klarade mig igenom dagen iallafall och när jag kom hem vid 18.00 så gick jag och la mig och sov igen. Klockan 20.00-21.30 var det rolig, jobbig och utmattande träning! Hade ingen större balans och var yr och svimmfärdig hela tiden. Men riktigt roligt och detta kommer bli en bra termin :)


Just for you Emelie ;)

Nu ska jag duscha och sen sova igen! Hoppas febern (38.07) ger sig under natten så jag orkar pallra mig upp ur sängen imorgon för att jobba! Jag tycker ju att det är så roligt :)

HÅLL ALLA TUMMAR OCH TÅR NI HAR


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, love it!

2010-01-21 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0