FREDAG

Äntligen fredag :D Dagen på Stilmagazinet har varit toppen.. Mycket folk och så :) Kantarellpaj till lunch som pappa hade gjort, jättegott var det! Jag som inte ens gillar kantareller egentligen ^^ Och idag hade jag på mig min nya tröja som jag köpte på REA igår för bara 90:- Tyckte jag var ett fynd :) Kommer bli bra att ha till sommarn för den är så tunn och skön :)




Och eftersom det är fredag och allt så lockade jag håret imorse ;P Eller nu ljög jag, det var inte därför jag gjorde det.. Jag vaknade 02.00, 05.00 och 07.00 i natt! Helt stört, sov jätteoroligt.. så när jag vaknade vid 07.00 så satte jag på tvn och gick upp 07.30! Orkade inte ligga kvar :P Hade lust att ta en morgonpromenad men det snöade så så jag låg kvar under täcket en halvtimme till ^^ Så jag fick lockar i håret idag för att jag var klar så tidigt helt enkelt :P

På lunchen gick jag till systemet och köpte en låda vin.. Tar bussen till Bengtsfors klockan 19.00 och går upp till Kim. Han fyller nämligen 22 år idag så jag och Henrik ska dit och hälsa på lite ;) GRATTIS igen Kimpa :P

Ska även bli underbart att krama om min älskling igen! Så jag längtat :) Och imorgon gäller det !!! TATUERING :D :D :D


Ungefär :P

Nu ska jag packa och ta mig ett glas vin :)

HA EN BRA FREDAGSKVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0