Funderingar

Tvätten är ren och upphängd! Antar att det inte är riktigt torrt än så jag väntar en liten stund till. Har kollat på Dagens man med Carolina Gynning, Vinterkrysset och nu kollar jag på Sprängaren! Eller halvkollar, ägnar mig mest åt datorn och läsa runt i bloggar :P Har redan sett filmen innan så jag är inte så jätteintresserad känner jag ;P


Hade lite att göra om man säger så ;P

Sen så har jag även funderat på hur detta året kommer se ut :) Alltid spännande när det är nytt år för då får man känslan av att man vill ta nya tag att förbättra eller göra nya saker! Undra varför det krävs en nyårsafton för att man ska tänka om? Märkligt.. Nåja, jag har iallafall bestämt att jag inte ska ha några nyårslöften. Regler är bara till för att brytas ändå! Fast jag ska ändå ha i baktanke att inte äta godis och sånt (like usual).. Vet att jag klarar det om jag bara lägger ner mig i det. Så det är en sak! Sen så har jag även lite mer saker jag är sugen på :)

• Tatuera mig
• Karlstadplaner
• Ta fler hål i öronen
• Utomlandsresa med Henrik
• Våga mer och testa på nya saker i allmänhet

Det tycker jag låter som en bra lista för 2010 :) Det ska vara ett minnesvärt år och inte bara något som är bortkastat. Tråkigt nog går tiden fort och det ska man ta vara på!

PUSS PÅ DET


Kommentarer
Postat av: sofie

Vad har du tänkt att tatuera då? Har funderingar på att tatuera mig på min 18 års dag (:

2010-01-07 @ 17:43:18
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vill antingen ha mitt nammn i skrivstil i nacken eller en fin liten tatuering vid höften.. Lite längre ner, nedanför troskanten typ :P Men vet inte vad bara, är ju så svårt ;P Vad vill du tatuera då? =))

2010-01-07 @ 18:35:31
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Fia

Flytta till Göteborg KVINNNNNA! :D Gooo för tatuering :D

2010-01-08 @ 16:04:10
URL: http://soofiafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0