God Morgon!

Igår blev det tv-tittande och bara lugnt :) Jag trodde SYTYCD började 21.55 men när jag kom fram så var det slut.. Attans! Men men, kollade på andra program istället och låg och halvsov med Henrik sovandes på min mage :) Somnar direkt när jag ligger och tullar han i håret :) Gos ♥ När klockan ringde 8.45 imorse ville jag bara ligga kvar. Min näsa var iskall och Henrik låg och kramade om mig! Men vi gick iallafall upp och han gav mig ett glas apelsinjuice.. Då blev jag lite piggare iaf :) Sen pussade jag han hej då och gick bort till Konsum för att fylla på mitt busskort.. Köpte även minimorötter till frukost :)

Så det sitter jag och knaprar på nu påväg hem till Åmål igen.. Var en kort men mysig visit :)


Iskallt förut när jag stod och väntade på bussen !!


Baby Carrots :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0