Hej hej!

Har vart dålig på att uppdatera men ja har inte haft på datorn något större.. I söndags åkte jag hem till Åmål! Klockan 15 hade vi personalmöte med dansen inför den kommande vårterminen. Efteråt åkte jag hem till mamma och pappa för lite middag och sen tillbaka till danslokalen igen. Jag och Manuela bestämde att vi ville röra på oss lite så vi gick på ett Zumbapass :) När jag kom hem igen kom Henrik hem till mig. Vi kollade på tv och somnade nästan direkt! När jag vaknade upp igår och skulle jobba så fick jag ringa och sjukanmäla mig! Måste ha brytit ut nånting när jag tränade för nu har jag ont i halsen och en huvudvärk som verkligen aldrig vill ge sig. Försvinner inte med hjälp av tabletter heller. Verkar bara vara sömn min kropp vill ha för jag sover hela tiden verkligen. Jag och Henrik låg i sängen precis hela dagen igår! När klockan var sju ungefär orkade jag pallra mig till Ica för att köpa lite frukost.. eller kvällsmat? Blev iallafall rostat bröd och lite yoghurt och sånt :) Kollade på film och sen somnade jag igen.. Henrik tog bussen hem imorse vid 6.00 och jag stannade hemma idag också! Får se till att bli frisk nu! Är ledig imorgon eftersom det är röd dag. Det är skönt, så jag inte är borta för mycket.. Hatar att vara sjuk, jag vill jobba :( Trivs ju så bra där !!

Nu ska jag fortsätta mysa under täcket och kolla på tv :) Är tomt utan min älskling här bara.. Men vi ses snart igen :) Älskar dig

Personalmötet i söndags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0