Hopp & lek

Hela förmiddagen har jag gosat och busat med Skrållan :) När vi leker är hon busigare än nånsin och när vi gosar är hon mysigare än nånsin :D Sover som en stock, snarkar och "pratar" i sömnen.. Så himla go :) Nu har vi lekt en bra stund så nu har jag tröttat ut henne tror jag. Kom precis och la sig på mig :P

Var möte idag på danslokalen igen för vi som har show/companietgrupperna. Men jag stannade hemma under täcket istället för att frysa i lokalen! Är ju inte helt hundra än så jag stannade hemma och sov några extra timmar istället. Sömn är viktigt och jag är inte så jättebra på det där att sova många timmar om nätterna. Men det ska det bli ändring på!


 

Min söta syster kommer hem till mamma och pappa idag. Kanske åker med dom hem dit en sväg när dom hämtar henne på tågstationen och käkar. Orkar inte gå och handla och laga till nått själv idag känner jag. Lat som jag är! Ikväll har jag även tvättid - äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0