KALLT !!

Tony hämtade upp mig strax efter ett :) Åkte till Gamla kyrkan här i stan och fotade lite. Men det var så fruktansvärt kallt.. Hade bara ett sidennattlinne på mig och jag var även barfota! Var som att stå ute =/ Tårna och armarna domnade bort.. Nåja, det fick gå snabbt, tjoff tjoff och vi var klara där :) Sen så åkte vi ut till Karlbergsskolan och tog nere i logerna eller vad man ska kalla det. Nått läskigt ställe jag aldrig varit, visste ja inte att det fanns ^^ Tog även ute lite när jag lekte med snön :D Så nu är det bara att vänta och se. Hoppas på bra resultat :)

Han skjutsade hem mig till mamma och pappa och nu är det snart käk på ingång. Kycklingfilé och quinoa (stavning) Ska iallafall bli gott med mat, kurrar i min mage nu :P

Ikväll kommer Lina och Frida hem till mig :) Fick även reda på nu att Emelie nog också hänger på.. Bra beslut Emelie :D Så det blir lite förfest och skitsnack hemma hos mig och sen vidare till Hc för att skaka lite rumpa :)


Jag & Lina när vi mår som bäst ;D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Laijna

Wohooooooo =)

2010-01-16 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0