Kärlek

Ibland får man nästan stanna upp och tänka efter hur bra man har det. Den känslan fick jag när Henrik kom innanför dörren efter sju igårkväll! Gick och var nervös och pirrig hela dagen och det var sån härlig känsla när jag äntligen fick krama om honom och bara pussa, pussa, pussa honom :) Vi kunde inte låta bli varandra och vi myste precis hela kvällen. Bäddade ut bäddsoffan och hade "picknick" på golvet med täcke och massa kuddar :D Käkade kvällsmat och glass med chokladsås! Kikade på film och jaa, bara kramades! Då förstod jag hur mycket han verkligen betyder för mig och hur jävla kär jag är. Vi har blivit som nykära igen och jag mår bättre än nånsin just nu!

Idag blev jag hemma från jobbet igen. Fortfarande feber och mår inte så där jättebra =/ Tur jag har Henrik som tar hand om mig :) Vi pallrade oss upp ganska tidigt idag ändå. Käkade frukost och kollade på Nyhetsmorgon, lyssnade på musik osv. När jag hade plattat håret märkte vi att jag såg väldigt läskig ut och Henrik agerade fotograf och förvandlade mig till The ring - tjejen! Några bilder ser faktiskt äckliga ut! Sen så var det min tur. Fram med sminkväskan och förvandlade han till en liten sötistjej :D riktigt kul att ha han som sminkdocka för han har så fina ögon ;) Men jag fick inte lägga ut några kort så jag håller dom för mig själv ;)

Vi tog 13.00-bussen till Bengtsfors. Gick in till Kim och Robin för att säga hej och sen kom Henriks mamma och hämtade oss. Precis ätit lite och nu gör vi inget speciellt alls.. Kollar runt på datorn lite bara :) Ikväll ska vi på "kusin-träff" hos Henriks kusiner :) hans systrar Jenny och Linda ska också med så det ska bli trevligt :) Hoppas jag inte somnar sittandes bara för det känns det som jag ska göra nu. Huvudvärk !!

Nåja.. jag har det iallafall riktigt, riktigt bra just nu även om jag inte är helt hundra! Jag är så kär så jag blir mörkrädd ;) Finns inget bättre än när Henrik säger så fina saker till mig. Då pirrar det till i magen :) Och jag är så glad att det känns bättre än nånsin efter 2 år och snart 7 månader!

JAG ÄLSKAR DIG HENRIK







The ring

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0