L.A inc? Nej.. Bengtsfors inc ;D

Ojoj vilken rolig eftermiddag vi har haft :D För det första så fick vi tråkigt när hans mamma var inne och handlade kalaspuffar till oss :D Så vi satte igång och bakade en sockerkaka.. Blev hur bra som helst ;) Sen så var det Henriks tur att testa och sminka. Så han sminkade mig och det blev mycket svart runt ögonen :D Hahah, så go! Sen så ville jag testa och se hur min tatuering skulle se ut när den var på kroppen. Så Henrik satte igång och målade av den från datorn och på min mage på fri hand !! Det blev så himla mycket bättre än vad jag nånsin kunde ana :P Att han är bra på att måla visste jag men att han var bra visste jag inte.. Speciellt inte att måla av bara sådär och även på min kropp. Helt otroligt :) Han höll på i flera timmar och det blev så fint så till slut :) Jag ska inte ha rikigt så stor men jag har efter detta ändrat mig att jag vill ha en liten iallafall.. Jag ska ha en liten men inte riktigt så liten som jag hade tänkt från början. Blev sugen på en lite större nu efter att Henrik målade ;) Åhhh, va ja längtar tills nästa helg! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir av då :D

Detta är den jag ska tatuera:



Och detta är vad älsklingen målade på mig ♥:





Jag vet att jag kommer bli sååå nöjd när den sitter ingjuten på min kropp :D Behövde se det med egna ögon tror ja för nu är jag ännu mer säker :) Wiho!

I natt åker vi in till Bengtsfors vid 04.00 ungefär. Henrik åker vidare till Skövde och jag går in till Kim och Robin en sväng innan jag åker med bussen till Åmål 06.15! Jobb imorgon :D Äntligen är jag frisk!

ÄLSKAR MIN HENRIK ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0