Langos och vampyrer

Var en väldigt lugn dag på jobbet idag också :) Sorterade en himla massa galgar som var ett enda trassel :P Skönt att få ordning på det :) När klockan slog 18.00 mötte jag upp Manuela och vi gick till Ica för att handla inför kvällens käk! Invigde fritösen jag fick av Fia i present :D Det fick bli langos! Så vi handlade tillbehören och när vi kom tillbaka och skulle sätta igång fritösen insåg vi att vi hade köpt för lite olja. Så vi fick ta en tur till affären och handla mer! Så sen var det bara att sätta igång och "dega knåden" som jag så fint uttryckte mig! Knåda degen skulle jag ju såklart säga men det kan inte bli rätt jämt :D

Langosen blev kanongoda och när vi var mätta och hade diskat undan kurade vi ner oss i soffan och satte igång New Moon! Och den var lika bra som jag hade tänkt mig ;) Inga besvikelser här inte :D







Vi halv elva ungefär kilade jag över till mig. Busat en del med Skrållan och nu kollar jag på Scrubs.. Ska snart ta mig en dusch iallafall, luktar nog fritös även om jag inte känner det. Stackars Manuela, har väl sätt sig i väggarna inne hos henne :D Tur hon snart ska flytta den jävlen ;P Tror jag ska komma dit och göra langos i den nya lägenheten också bara för att vara jävlig ;) hoho..

Har iallafall varit en kanonkväll och nu ska jag avsluta den med en varm och skön dusch :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0