Lördag

Igår fick jag sluta två timmar tidigare :) Då gick ja hem och städade klart i allrummet, så nu har ja bara köket kvar ;P Strax innan åtta kom mamma och hämtade mig. Blev varma smörgåsar, Let´s Dance och fruktsallad :) Myskväll med familjen alltså, hur skönt som helst :) Var hemma vid tolv ungefär och då tog jag det lugnt och somnade framför tvn. Vaknade imorse med tvn på! Henrik ringde vid åtta och väckte mig :P Låg och pratade en bra stund tills han var tvungen att kila. Då låg ja kvar en halvtimme och sen gick jag upp och tog en stekhet dusch :P var röd över hela kroppen när ja kom ut ;P Men det är ju så gött! Rakade bort vinterpälsen på benen också så nu är jag ren och len ;D

Ska bort till systemet snart med Lina och Frida! Idag ska vi partaja lite :) kommer hem till mig ikväll :) Ska bli skoj! Så nu får jag sätta fart om vi ska ses om 15 minuter ;P



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0