Lovely monday

Rolig dag på jobbet :) Mycket vårnytt som jag vill ha! Men ska vara ekonmisk nu och inte handla och vara ut och partaja så mycket.. Har t.om slutat snusa för jag måste spara pengar.. Bra gjort av mig faktiskt ;) En utomlandsresa lite längre fram lockar mer faktiskt än att lägga ut pengar på onödiga saker :) Så jag känner mig motiverad att tänka lite mer på min ekonomi :)

Är hemma nu och andas lite innan jag ska iväg och jobba igen :) Men då blir det mer fysiskt och jobbigt eftersom det är danslektion med Studentcompaniet ;) Ska bli skönt att träna och träffa brudarna :)

Nu blir det Halv 8 hos mig en liten stund innan jag ska kila bort :)

PUSS ♥


Några av mina tjejer på höstens dansshow ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0