Lugnt men fort...

Jaa, dagen har varit väldigt lugn :) Men det har ändå gått väldigt fort! Passade på att röja undan på kontoret och lagret så nu är det ommöblerat och och mysigt och fräsht! Så Maria gick och köpte fika så det blev kaffe och semla. Fasen, det var sista semlan på länge! 2 på en vecka och det är bara onsdag, hur ska detta sluta? Ne fy, jag blir illamående när jag tänker på det. Hur var det med ett nytt och fräsht 2010 Emilia? Ändring står på schemat och det börjar imorgon! Nu har jag ätit årets första (andra) semla och fritösen är invigd. Nu är det inte nått mer som måste prövas och inget kalas på länge så nu minsann ;D Sommaren kommer fortare än man tror ;P



Nu ska jag kila ner till tvättstugan och köra igång en maskin. Tvättid en gång i veckan är min plan nämligen, onsdagar funkar bra, så jag inte behöver tvätta hela min garderob när jag ska tvätta ;P Sen ska jag storstäda i lägenheten också. Behövs nu igen!


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Hahaha! förlåt, jag skulle skrivit de på en gång istället :P den heter Calabria 2007 med Enur feat Natasja :D PUSS

2010-01-13 @ 22:57:31
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0