Lunch

Nu har jag lunch en timme :) mamma ska snart ner till stan och handla så då tar hon med en matlåda ner till mig :D Ibland har man det allt bra ;)

Köpte mig en jacka idag :) En svart som var nedsatt från 899:- till 250:-.. Det är ju hur bra som helst så jag kunde inte låta bli ;P Är ingen man kan ha nu när det är -20 grader ute! Men när det blir lite varmare så :) Behövde en ny vårjacka så det var på tiden jag köpte en :)

Sen så är det rätt lugnt i affären. Inte haft så jättemånga kunder men några så :) Jag har spenderat mestadels av förmiddagen inne på lagret och inventerat :) Ränkat jeans osv.. Men nu är jag äntligen klar! Så då tog jag lunch :)

 

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Coolt! Jag vill ha en text längs med foten med "Dans med svåra steg" :)

2010-01-07 @ 19:00:16
URL: http://sofieskogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0