Måndag igen

Pussade min älskling hej då i natt efter fyra.. Buhuu :( Saknar han redan! Men han är hemma på fredag igen så jag ska inte klaga :D Gick upp till Kim och Robin två timmar ungefär innan det var dags för mig att hoppa på bussen till Åmål :) sen så har jag jobbat nu på förmiddagen.. Kommit vårkläder som jag packat upp osv :) Jag vill ha vår/sommar NU! Bruna ben och solbrillor är något jag längtar efter :D Ska vara duktig och försöka spara så kanske jag och Henrik tar en sista minuten på påsklovet nånstans! Vore inte fel alls ;)

Nu är snart min lunch slut :) Slutar klockan 18.00 idag och sen blir det jobb 20.00-21.30 med underbara Studentcompaniet :D KUL!!

HA EN FORTSATT BRA DAG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0