Mindre..

Roligt på jobbet, som vanligt :) Sa till Maria att ja vill låna nån bok av henne så hon skulle ta med sig en efter lunch om hon hade den hemma. Annars får vi se om hon får med sig den imorgon istället :) Snabba cash, heter den och ska vara väldigt bra tydligen. Får hoppas att det är något för mig :) Känner att jag vill lägga mig och läsa på kvällarna istället för att stänga av tvn och datorn det sista jag gör.. Får ingen ro innan man ska sova och så blir det oftast sent. Så en bok ska jag satsa på :)

Sen så märkte jag att mina svarta jeans jag köpte förra veckan är för stora. Köpte strl 28 men jag fick gå ner 2 storlekar så nu har jag 26 istället. Det trodde jag inte !! Men det är ju alltid välkommet ;D

Nu har jag lunch och ska vara tillbaka 14.00 igen :) Ska börja med att plocka iordning i köket nu så blir det mindre ikväll :) För då fortsätter min storstädning ;D



PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0