Myskväll med familjen ♥

Eftermiddagen var lika lugn den också :) Inte så jättemånga kunder men fick istället tid för att packa upp nytt och göra klart i skyltfönstren! Kommit snygga kill t-shirtar i jättesnygga färger! Hade jag vart kille skulle jag vilja ha en gul eller grön direkt :D Speciellt på sommaren när man är brun och fin! Var med och stängde och sen gick jag hem och busade med Skrållan :)




När klockan var åtta kom mamma och hämtade mig och vi hoppade in på Ica och handlade lite mat. Eller det fick bli varma smörgåsar och en god sallad till ;P Lättvindigt och gott! Kikade på Let´s dance och sen även en film efter det. Baksmällan! Jag hade redan sett den men gick att kolla på igen ;) När klockan närmade sig tolv körde mamma hem mig igen så nu är jag hemma :) Ska jämt bara göra min dagliga koll i bloggar osv och sen sussa. Imorgon blir det jobb 10-14.00 :) Kom och handla lite av mig och Adriana vettja :)


Älsklingssyster ♥

GOD NATT OCH SOV GOTT!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0