Myspys!

Gick upp till Kim en sväng och sa grattis och åt chokladrutor och drack vin ;P Maria och hennes söta lilla hund Tess var där också! Så goo, var mindre än Skrållan :D Hon tyckte om mig ;) hoho.. Men jag tror det kan ha vart för att jag luktade katt.. Hon älskar katter tydligen :D Jag filmade henne en snutt så det kommer ut imorgon eller så :)

Vid halv 10 kom Henriks mamma och hämtade mig och Henrik.. Har bara gosat och lyssnat på musik! Jag börjar bli pömsig nu så kanske dags att sova snart? Måste ju vara pigg och glad imorgon när jag ska ligga och lida under tatueringsnålen :D Jag är nervös men ändå taggad.. Sprallig i hela kroppen typ :D Har precis skrivit ut min tatuering i den storleken jag vill ha så Linda inte behöver tänka på det ;P Åhh, va det ska bli KUL när det äntligen är färdigt :D 

Nee, nu ska jag gå och pussa på älsklingen!



GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0