No fishing

Det blev ingen heldag på isen med pimpling.. Hans kompis hörde av sig försent :P Men vi tog ändå på oss massa kläder och tog oss en tur ner till isen.. Snö upp till knäna hade vi när vi vandrade över åkern! Vi tröttnade på kylan och gick in i värmen igen. Kollade på Wrong turn 3 och drack våran varma o´boy inne istället :D Var inte helt fel det heller :)






Får se hur det blir i natt för Henrik åker ju till Skövde klockan 04.00! Antingen sover ja kvar och får skjuts in till bussen på morgonen eller så åker jag med Henrik in till Bengtsfors i natt och går upp till Kim och väntar på bussen. Får se senare som sagt :) Jag är ledig från jobbet imorgon också eftersom jag jobbade igår. Men jag ska på möte senare under dagen så jag vill vara hemma i tid ändå :)

Blir sängen tidigt idag, skönt det :)
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0