Not good

Igår fick jag lov att gå hem tidigare från jobbet. Febrig, yr och konstig i kroppen! Så igår låg jag däckad hemma i min säng hela kvällen. Skippade träningen och stannade hemma istället. Tråkigt men sant! Så idag är jag sängliggandes. Så fruktansvärt trååååkigt !! Men men, vad ska man göra =/

Ikväll kommer äntligen min älskling hem ♥ Kvart i sju kommer han med tåget till Åmål! Och vi ska mysa precis hela helgen! Ska bli så underbart!



Nu ligger jag och läser Snabba cash som jag har lånat av Maria på jobbet :) Har precis börjat så är inte så insatt än men den ska vara bra så :) Kl 15.00 ska ja pallra mig iväg till arbetsförmedlingen och prata lite med Lena :)

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0