NU ÄR DET GJORT!

Yes, nu är det äntligen gjort :D Efter ungefär 3 timmar blev hon klar och jag blev jätte, jättenöjd! Och ont gjorde det.. frutansvärt ont :P Men inga tårar kom det iallafall, haha.. Var inte alls nervös innan heller faktiskt som jag trodde! Var mest dagarna innan :P

Hur som helst så blev jag som sagt jättenöjd! Jag och Henrik åkte dit vid halv två ungefär och lite senare kom även Robin dit och kikade :) Men sen åkte dom till Kim för det blev segt att sitta där och vänta på mig :P Iallafall så skuggade hon i röd/brunt istället för svart/vitt.. Och det blev ännu bättre! Blommorna blev mer varmare eller vad man ska säga. Mer liv i dom! Just nu bränner det fortfarande och är öm i huden. Inte så konstigt kanske ^^ Har fortfarande ont i mina bihålor och fryser som bara den.. Dubbla tights, dubbla strumpor, dubbla tröjor och täcke har jag på mig nu men fryser ändå. Huvudet däremot känns stekhett och dunkar :( Bahh, ska krypa ner i soffan nu..


Jennys söta dotter Lova somnade i bilen :)


Henrik kollar på tatueringar med lite för högt bord :D


Linda målar upp tatueringen :)


In action :P Kolla va jag spänner tårna, haha


Resultatet :D Syns väldigt dåligt på bilderna för jag tog i spegeln med mobilkameran dessutom.. Men på ett ungefär iallafall ;D

Så nu är det gjort.. En sak att bocka av på min "To do-list" detta året :D CHECK!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul att den blev så bra. Riktigt snyggt! Puss

2010-01-30 @ 22:03:10
Postat av: charlin

very sexy bruden :D challe gillar!!

2010-01-30 @ 22:07:34
URL: http://chaarlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0