Öm på magen

Igår kollade vi på film och kom i säng vid ett ungefär.. Jag låg bara och snorade och såg suddigt för jag blivit så förkyld. Har ingen feber men mår inte bra ändå pga. bihålorna.. Jobbigt!! Sov med massa helosan och plastfolie på magen i natt :P Konstigt nog satt det kvar när jag vaknade också. Vet inte om jag feberyrade, eller vad man ska säga, i natt.. Rörde som bara den! Kanske inte så konstigt att jag yrade omkring när jag hade legat och spännt hela kroppen och hållt andan i över 2 timmar igår ^^ Nått knas var det med mig iallafall.. vakna mitt i natten och trodde Henrik hade försovit sig. Fick nämligen för mig att det var i natt han skulle åka till Skövde. Men så var det ju absolut inte, var ju bara lördagnatt.. Sen på morgonen låg inte mobilen brevid mig som den alltid gör på nätterna. Utan den hitta Henrik "uppvikt" på bordet i rummet intill. Så med andra ord måste jag ha gått i sömnen i natt och lagt den där ute av nån anledning. För jag kommer ihåg att jag tog läppsyl och lyste med mobilen det sista jag gjorde igår innan vi somnade. Och la den i sängen brevid.. Så ahh, jag måste ha rört en himla massa i natt :P

Idag har vi bara tagit det lugnt.. Ligger nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv. Förkyld och öm på magen från tatueringen! Men det går bra, lite besvärligt att sitta bara :P Har t.om träningsvärk i magen idag för att jag spände mig så igår :P Bra träning ;D

Henrik blir nog hemma denna veckan för han också är dålig.. Så jag tar nog bussen hem vid 20.00 ikväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Svårt att få skjuts in till bussen kl 06.00 imorronbitti annars! Så om Henrik stannar hemma åker jag alltså till Åmål idag :) Hämta hem Skrållan och gosa med henne :) ♥


Det var lite småkletigt när jag tog bort plasten imorse :P

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0