On the bus!

Nu är jag påväg! Är snart i Laxarby så nu är det inte långt kvar :) Det går fort när man har datorn med sig + att jag är ganska så van vid det här laget att åka denna biten.. Dom  35-40 minuterna går fort som bara den :) Konstigt egentligen, känns som en evigthet att åka till Karlstad och det är ändå inte så stor skillnad på Kstad och Bfors.. Nåja, slutgrönnat för idag! Hoppas att Shell inte har hunnit stängt när jag kommer fram. Skulle behöva handla lite :) Sen blir det So you think you can dance om inte tv:n är upptagen av något annat :P

Ne fan, nu blir jag åksjuk också.. Får stänga av datorn innan ögonen trillar ur huvvet på mig!



PUSS  & KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0