Onsdag

Igår låg jag och pratade med min älskling i en timme ungefär, så jag somnade inte så tidigt som jag borde :P Så jag tog mig en liten sovmorgon idag.. Eller ja, till nio iallafall :P

Är inte helt hundra idag. Feber när jag vaknade och sprängande huvudvärk. Men jag knaprar tabletter, dricker vatten och äter frukt. Så jag ska nog klara av denna dagen :) Har klarat mig fram till lunch nu iallafall så jag ska nog klara av resten av dagen också förhoppningsvis. Jag får inte vara med och träna för Jessica och Maria ikväll iaf :P Får se hur det blir med det, men dom har ju rätt. Inte bra att träna när jag inte är frisk! Kroppen hinner aldrig återhämta sig :/ Så ja får nog bara titta på ikväll.. Fan va tråkigt :(



Nåja, precis ätit och nu kollar jag på tv. Ska ta det lilla lugna innan jag ska kila bort igen :)

HA EN FORTSATT BRA DAG ♥


Kommentarer
Postat av: Broder

Ta och ät något mer än kiwi till frukost och gå och lägg dig senast 23 på vardagarna när du jobbar så ska du se att du blir frisk! Basta!:-D

Sköt om dig!

2010-01-20 @ 15:45:29
Postat av: Lillsyrran

Jag veet :D Jag är värdelös på att äta bra och sova mycket :P men jag börjar bli bättre faktiskt :) Tack så mkt <3

2010-01-20 @ 18:02:34
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0