Onsdagkväll

Idag har jag jobbat, promenerat, solat och ätit massa frukt hela dagen! Igår bestämde jag mig för att hoppa av en dansgrupp, nämligen Advanced.. Går kvar MTV/Street men går alltså bara den och inget mer. Jag känner att det är roligare att lägga ner mig mer på Studentcompaniet och undervisa och dansa mindre själv. Vet inte varför men har inte kvar det där "suget" längre :P Men street är så himla kul och dansa över huvudtaget så jag skulle aldrig vilja sluta helt :) Men detta var ett klokt beslut tror jag :) Känns bra just nu iallafall ;)

Så nu idag tog jag mig en promenad till badhuset för att sola och sen en liten längre promenad på hemvägen :) Ska försöka göra någon form av träning varje dag, mår så bra när jag går och lägger mig på kvällen ;) Har även käkat massa morötter och frukt hela dagen.. Har sånt fruktansvärt sötsug nu när jag slutat snusa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Och eftersom jag ska vara duktig och inte småäta hela tiden så småäter jag frukt och grönt istället :D Det kan ju inte skada ;) Va duktig jag känner mig :D haha..

När klockan var nio ungefär bröta jag ner mina fyra våningar med tvättkorgen för att slänga i några maskiner. Men när jag kom ner och kollade på listan visade det sig att det var imorgon jag har tvättid.. Det sög ju! Bara att gå upp igen det ^^ Nya tag imorgon :)

Precis gjort situps och armhävningar framför tvn och nu väntar jag på att Kvällsöppet med Ekdalh ska börja.. Känner mig som en gammal kärring :D haha.. får hoppas att det är något intressant för det är kul å se när folk debatterar och är arga!

SNART ÄR MIN ÄLSKLING HEMMA IGEN !! Och idag pratade jag med Linda som ska tatuera mig :D och vi ska ses på lördag förmiddag :D :D :D Börjar bli lite småpirrig i magen nu! Jag sa till henne: Åh, va jag längtar! Och hon: Jag tror inte att du längtar så mycket efter den smärtan, hihi! Känns ju jättestabilt ;) Hört att det ska göra så satans ont att tatuera vid höften..  Men men, ska man vara fin får man lida pin! Jag är taggad till tusen nu :D


Dagens lunch: Kyckling, ris och riva morötter :)

Sooola! Fick en liten rand iallafall ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0