Sallad

Sitter och äter en räksallad med pasta och fetaost med mangorajadressing. Och det är så gott :) Skulle jag kunna äta till lunch varje dag! Men det hade iofs blivit dyrt :P men en gång i veckan iaf ;)

Idag har jag på mig mina nya svarta jeans :) Sitter tight men är ändå mjuka i tyget! Helt perfekta alltså ;) Antar att jag kommer bo i dom ett tag framöver nu när det är så kallt :P Funkar ju inte att bara gå i vanliga tights! Dubbla då möjligtvis ;P

Förmiddagen har varit lugn, några kunder som ska ha kläder tills ikväll då det är partaj på Vikenborg! Usch, jag är avundsjuk på dom. Jag vill också dansa på borden och sjunga ;) Men men, så är de :) Håller på med skyltfönstrena just nu. Dom måste städas också så det ska jag göra efter lunch. Det är kul att plocka ut kläder till skyltdockorna :) Fått in lite nytt idag också så det har jag med pysslat med :P Har lite att göra med andra ord, hihi :)


Nya sköna jeansen :)

Vilket tråkigt inlägg det blev, har inte så mycket att göra så jag slänger in ett iallafall :P Vet inte vad som händer ikväll när jag slutat. Antingen vara med Henrik eller umgås med min kära syster som är hemma hos mamma och pappa över helgen :) ♥ Ska prata med Henke penke, jag är sugen på bio :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg !

Besök gärna min och släng in en kommentar :)

2010-01-08 @ 13:41:15
URL: http://matildaandthecity.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Hur mår du idag ?:)

2010-01-08 @ 13:45:50
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: Sis

Jaaaa umgås med mej :) your family wants you! ;o) Kyss <3 snygga jeans! :)

2010-01-08 @ 14:09:31
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0