Skojsigt

Gick så bra så på danslektionen :) Kommer förhoppningvis bli bra det här ;) Bara dom vågar släppa loss och greppa tag mellan benen och jucka som Michael Jackson gör ;P haha.. Men det kommer, i know it =)

Precis pratat en stund med Henrik. Om det blir som planerat kommer jag antagligen tatuera mig på lördag.. Börjar tidigt på lördagmorgon så hon har god tid på sig ;) Åhh shit, va ja längtar! Jag har bestämt mig att jag ska ha den lite större.. Kommer synas mer och inte bara vara vid troskanten som jag hade tänkt först. Så större och lite annourlunda kommer det bli :D och det kommer bli så bra !! Kommer inte prata om något annat denna veckan tror ja.. Tänk va deppig jag kommer bli om hon som ska tatuera mig ska göra något annat :P haha.. Men det tar vi då ^^

Precis borstat tänderna och nu ska jag snart sussa :) Lägga mig och läsa lite Snabba cash först tänkte jag.. Men inte för länge för imorgon är det ännu en dag med massa roliga timmar i affären :)


Inte alla som har rosa tandkräm!

GOD NATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0