Slutkörd

Dagen har varit bra :) När jag slutade gick jag till mamma å pappa! Hämtade en brännskiva och när jag var där ringde Tony mig och vi pratade över en timme. Pratade massa fotoidéer och sådär. Ska försöka ses på lördag och fota lite :) Kanske skulle ta och göra något av bilderna jag tar någon gång? Värt att tänkas på om det blir bra :) Vore kul att testa iallafall!

Sen blev det promenad hem igen och ett stopp på Ica innan jag gick hem till mig. Manuela kom över en sväng och brände ut en skiva till mig tills på måndag då dansterminen börjar :) Ny och fräsh musik till Studentcompaniet ;D Ska sätta igång med danserna under helgen också.. Har mina idéer som jag bara tänkt i huvudet men inte testat än ^^ Hoppas det blir som jag ser framför mig :)

Hon gick hem efter nio nångång och sen dess har ja inte gjort något speciellt vettigt som det var tänkt från början. Rensade i min byrå så nu är den lite finare iallafall men resten har jag inte orkat tagit tag i. Får ta det imorgonkväll istället innan Let´s Dance :) Är fruktansvärt trött och matt i kroppen. Men annars är det bra :) Ska bli skönt att krya ner under täcket!

Har även pratat med min babe. Om en vecka ligger vi nog och gosar :) Längtar så jag spricker snart! Skönt att höra hans röst iallafall :)



Jag har visst ett spöke hemma hos mig. Våga sova nu :O

GOD NATT ♥

 


Kommentarer
Postat av: Manne

haha fan va läskigt! Det ser verkligen ut som ett spöke :D haha

2010-01-15 @ 11:38:24
URL: http://manuelaa.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha ja, jag skulle göra ett litet skutt men min mobil hängde inte med så bra så :D

2010-01-15 @ 13:12:50
URL: http://emiiliiia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh! Vilka låtar ska vi ha :) ?

2010-01-16 @ 00:11:38
URL: http://lillalisus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0