Storstädning!

När Malin sa förut på jobbet att hon skulle hem och städa bestämde jag mig för att storstäda! Och hjälp vad jag har städat. Halv 8 slängde ja i 4 maskiner tvätt. Sen gick jag upp och sätte igång med badrummet! Låg på knä och skurade golvet så nu luktar det blommor :D Sen så tog jag tag i hallen och jag verkligen totalrensade hela hallen! Synd att jag inte tog en före-bild asså! Hade påsar med kläder i upp till taket, ytterkläder överallt, två fullproppad garderober, resväskor, gammal post osv osv. Så jag hade en del att ta tag i om man säger så ^^ Vid tio var jag klar och det är så fint så :D Hallen blev mycket större och jag har aldrig haft sån ordning i garderoberna som jag har nu :D Det enda som saknas är färgordning och storleksordning typ, haha.. Annars är det helt perfekt ;D Imorron ska jag fortsätta med allrummet och köket! Känns så himla bra att ha fint hemma, trivs verkligen inte annars! Så nya tag imorron alltså ;D


Stenen gjorde jag när jag gick på lågstatiet :P Har hängt med i alla år :)


Skrållan gillar att ligga på mitt ansikte när vi gosar ^^


Hon blev även väldigt nöjd över att jag har dammsugit hennes favoritmatta ;P

Har precis tagit en varm och skön dusch så nu är även jag ren och luktar gott ;P Ska gå och lägga mig nu! Upp imorron och hämta tvätten som får hänga på tork nu under natten! Orkar inte hämta den såhär sent.. Så imorron är det bäst att jag är pigg för annars blir inte mina grannar glada om jag "råkar" glömma bort det :P

BRA JOBBAT IDAG, NU ÄR JAG STOLT ÖVER MIG SJÄLV ;D

Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhhh Du behöver nog inte skriva att Du gjorde stenen på lågstadiet - det syns liksom - FAKTISKT ;o)

2010-01-14 @ 23:45:02
Postat av: Emilia

Hahah, käften Fia :D

2010-01-15 @ 08:49:05
URL: http://emiiliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0