Tät i näsan

Vilken jävla förkyldning jag har åkt på.. Inte ont i halsen eller så utan det sitter i näsan denna gången !! Aldrig varit så tät tror jag och jag har ont i bihålorna.. Värker "bakom ögonen" och upp i öronen! Jätteotrevligt.. Men men, får hoppas det går över snart.. Det började igår när jag vaknade och under natten och nu på förmiddagen har det bara blivit sämre. Känner mig inte febrig eller dålig så men det är fruktansvärt jobbigt att ha ont i bihålorna. Blä! Ska jag väl få bihålsinflammation eller nått kul.. Med min tur så!

Sitter och väntar på att maten ska bli klar och sen ska vi åka till Linda och Tobbe för att tatuera :D Wihooo, idag gäller det! Kan inte fatta att det är sant :D Hoppas jag överlever den persen ;) Speciellt nu när jag har svårt att andas med ^^

Har precis målat naglarna röda och nu sitter jag bara vid datorn och väntar, väntar, väntar :D Henrik sitter också vid datorn :P Så sociala är vi ;) Nejrååå =) Kallt om fötterna är det med! Jag var uppe och duschade av kroppen förut.. Det var däremot varmt och gött :)

 


Söta lilla Tess igårkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0